مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 17:152021-09-08سياسي

انقلابی بودن و در کنار مردم بودن از مهم ترین ملاک های انتخاب استاندار گیلان است


نماینده مردم شهرستان های رشت و خمام گفت: انقلابی بودن، آگاه به مشکلات مردم و در کنار مردم بودن قطعا از مهم ترین ملاک های انتخاب استاندار گیلان است.

- ایسنا/گیلان نماینده مردم شهرستان های رشت و خمام گفت: انقلابی بودن، آگاه به مشکلات مردم و در کنار مردم بودن قطعا از مهم ترین ملاک های انتخاب استاندار گیلان است.

محمدرضا احمدی سنگری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: انقلابی بودن، آگاه به مشکلات مردم و در کنار مردم بودن قطعا از مهم ترین ملاک های انتخاب استاندار است و در تلاشیم تا در انتخاب استاندار آینده گیلان این مهم مورد توجه ویژه قرار گیرد.

نماینده مردم شهرستان های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به برخی از مشکلات و چالش ها در سطح استان گیلان گفت: راهکار برون رفت از این معضلات انتخاب مدیران انقلابی، مومن، متعهد، متخصص و شایسته است که همتراز با شاخص های گام دوم انقلاب باشند.

وی خطاب به نیروهای انقلابی و مردم ولایت مدار گیلان تصریح کرد: گیلان تشنه استاندار انقلابی، جهادی و مسلط به مشکلات استان است تا با تلاش بی وقفه و روحیه جهادی مشکلات گیلان را حل کند.

عضو هیئت رییسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با تاکید بر اینکه استاندار باید دلسوز، جهادی، فسادستیز و خدمتگزار به مردم باشد افزود: سوابق اجرایی و عملکردی بسیار حائز اهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلابی بودن و در کنار مردم بودن از مهم ترین ملاک های انتخاب استاندار گیلان است

انقلابی بودن و در کنار مردم بودن از مهم ترین ملاک های انتخاب استاندار گیلان است